bB info

BB info Aktualności 2020

Specialized Turbo Levo SL

Co wyjdzie po zamontowaniu elektrycznego silnika do roweru Stumpjumper? Takim pytaniem Specialized reklamuje nowy model, będący dziełem szwajcarskiego działu Turbo. SL wykorzystuje znany z elektrycznej szosówki Creo silnik Specialized 1.1 generujący 240 W mocy i 35 Nm momentu obrotowego. Jak podkreślają w Specialized, silnik w wersji 1.1 waży dokładnie 1950 g, czyli jest o 1100 g lżejszy od 2.1 użytego w Turbo Levo i Kenevo i nie generuje żadnego oporu wewnętrznego przy jeździe z wyłączonym wspomaganiem. Cały rower w wersji S-Works waży 17,3 kg! System zasilany jest przez baterię o pojemności 320 Wh. Nowością jest Range Extender, czyli dodatkowa bateria o pojemności 160 Wh mieszcząca się w koszyku na bidon. Dzięki temu, jak informują inżynierowie z Morgan Hill, czas jazdy można wydłużyć o dodatkowe półtorej godziny. Rodzina SL będzie obejmowała cztery modele. Topowy model S-Works, zbudowany na węglowej ramie FACT i węglowych kołach Roval, z napędem SRAM XX1 Eagle i zawieszeniem FOX Factory, kosztuje 57 699 zł. W komplecie będzie jeden Range Extender. Na drugim biegunie oferty znajduje się bazowy model Comp z aluminiową ramą, wyceniony na 26 599 zł. Founder’s Edition to specjalna wersja ograniczona do 250 sztuk. Węglowa rama pokryta będzie satynowym lakierem Spectraflair wraz ze złotą kalkomanią, do tego zawieszenie FOX Factory i napęd SRAM AXS, a także dwa Range Extender windują cenę do nieboty...

Artykuł jest dostępny w całości tylko dla zalogowanych użytkowników.

Jak uzyskać dostęp? Wystarczy, że założysz bezpłatne konto lub zalogujesz się.
Czeka na Ciebie pakiet inspirujących materiałow pokazowych.
Załóż bezpłatne konto Zaloguj się

Przypisy