bB info

BB info

GIANT REIGN E+
E-ROWER NA EWS

 

 

Nowy Reign E+ został stworzony we współpracy z zespołem Giant Factory Off-Road Team, którego kluczowym członkiem jest australijski rider Josh Carlson, weteran enduro, aktualnie skupiający się na startach w kategorii e-rowerów w zawodach Enduro World Series. Carlson nie ukrywa, że pomógł zespołowi projektowemu stworzyć jeszcze lepszy rower pod kątem startów w zawodach. Zaczęto od silnika, zespół inżynierów i mechaników wyścigowych Gianta wraz z firmą Yamaha przeprojektowali silnik SyncDrive Pro, zwiększając jego moment obrotowy (do 85 Nm), ale zarazem obniżając jego masę (2,7 kg). Zmniejszono również gabaryty silnika, co sprawiło, że prześwit, w porównaniu z poprzednią generacją roweru, został powiększony o 37 mm, a także udało się skrócić długość wahacza o 19 mm (do 454 mm). Nowy Reign E+ zyskał na zwinności i lepiej pokonuje uskoki oraz przeszkody. Swój udział ma w tym również fakt, że rower wyposażony jest w mix kół 29” z przodu i 27,5” z tyłu. Rama z aluminium Aluxx SL zbudowana jest w oparciu na zawieszeniu Maestro o skoku 160 mm. Zastosowano w nim rozwiązanie zmiany geometrii przy pomocy elementów flip chipów (identycznie jak w tegorocznych modelach Trance E+). Zamiana ich położenia powoduje podwyższenie lub obniżenie suportu o 10 mm, zmieniają się również kąty główki ramy i rury podsiodłowej. Silnik...

Artykuł jest dostępny w całości tylko dla zalogowanych użytkowników.

Jak uzyskać dostęp? Wystarczy, że założysz bezpłatne konto lub zalogujesz się.
Czeka na Ciebie pakiet inspirujących materiałow pokazowych.
Załóż bezpłatne konto Zaloguj się

Przypisy