GIANT REIGN – GEN. 8
REGULOWANA GEOMETRIA I WYŚCIGOWE ZAWIESZENIE
Ósma generacja flagowego modelu enduro, obecnego w kolekcji nieprzerwanie od 2005 r., jest zdaniem Gianta najbardziej wszechstronną w historii i oferuje najwięcej możliwości adaptacji geometrii do potrzeb ridera. Zmodernizowane zawieszenie Maestro ma teraz 160 mm ugięcia w wersji standardowej i 165 mm w bezkompromisowej opcji SX przeznaczonej do agresywnej jazdy po najtrudniejszych szlakach. Z przodu rowery wyposażone są w widelce o skoku 170 mm, a SX w dwupółkę 190 mm. Projekt geometrii ramy powstał z udziałem profesjonalnych zawodników EWS zespołu Giant Factory Off-Road Team: Youna Deniauda i McKay’a Vezina. Niższy przekrok i większy zasięg ramy (reach) mają ułatwiać szybką zmianę linii jazdy i przeskakiwanie przez przeszkody przy zachowaniu kontroli, co prosom ma pomóc urywać sekundy na OS-ach, a amatorom oferować stabilność i pewność prowadzenia w trudnym terenie. Nowy trójpozycyjny flip chip pozwala lepiej dostosować geometrię roweru do stylu jazdy i charakteru trasy. Oferuje trzy opcje obniżenia suportu: Low – 35 mm, Mid – 30 mm lub High – 25 mm, przy jednoczesnej zmianie kąta główki ramy: Low – 63,5°, Mid – 63,9° i High 64,2° oraz kąta rury podsiodłowej: Low – 78,3°, Mid – 78,7° i High – 79°. Flip chip w ramie Reign SX oferuje tylko dwa ustawienia Mid i High z obniżeniem suportu 25 i 19 mm oraz kątami główki 63,1° i 63,5° i podsiodłowym 77,9° i 78,3°. Nowe Reigny oferowane są na kołach 29”, jednak obecność flip chipa umożliwia zastosowania tylnego koła 27,5 cala w połączeniu z 29-calowym kołem przednim. Konfiguracja „mullet” lepiej sprawdza się w stromym technicznym terenie, dlatego też Reign SX w standardzie wyposażony jest w koła w dwóch rozmiarach. Konstrukcja nowej ramy, poza rozszerzoną regulacją geometrii, zawiera zintegrowany schowek w dolnej rurze odpowiedni na narzędzia i drobiazgi, ochraniacz dolnej rury, mocowanie na bidon i nowe prowadzenie linek pozwalające uzyskać schludny wygląd. Giant oferuje pięć modeli nowego Reigna, dwa Advanced Pro na carbonowej ramie za 31 699 zł i 25 499 zł, dwie wersje aluminiowe w cenie 21 199 zł i 17 799 zł oraz jeden model Reign SX, kosztujący 22 299 zł. (PK)
PIRELLI SCORPION RACE DH I EN
OPONY DLA ŁUKASIKA
Trzy lata po wprowadzeniu na rynek rodziny opon Scorpion przeznaczonych do MTB, Pirelli wprowadza wersje Race DH i EN, które narodziły się ze współpracy Pirelli z Fabienem Barelem, trzykrot...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 10 wydań czasopisma "bikeBoard"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych...
- ...i wiele więcej!