R400 został zaprojektowany do zastosowań z tylnym kołem, podczas gdy F400 opracowano specjalnie jako silnik w przedniej piaście. Popularność silników w piaście spadła w przeszłości wśród producentów OEM, ale ten rodzaj silnika może pomóc zmniejszyć wagę roweru i koszty produkcji (ponieważ silniki te są zazwyczaj przystępniejsze cenowo). Wraz ze wzrostem mocy i miniaturyzacją komponentów, silniki w piaście stanowią obecnie atrakcyjną alternatywę dla silników środkowych ze względów kosztowych.
Dla kogo jest przeznaczony?
Rozwój R400 zainspirowały obserwacje, w jaki sposób rowerzyści poruszają się po obszarach miejskich. „Mieszkańcy miast często żyją w mniejszych przestrzeniach, a ulice są pełne ludzi. Wymaga to lekkiego silnika, który sprawia, że rower elektryczny jest łatwy do przechowywania, pozostaje niezawodny i charakteryzuje się wysoką mocą i wydajnością, aby zapewnić wszechstronność zarówno podczas jazdy na rowerze w mieście, jak i poza nim” – mówi Jason Shen, menedżer produktu w Ananda.
Kompaktowa konstrukcja i niezawodność sprawiają, że R400 jest idealny do jazdy miejskiej, a jednocześnie doskonale nadaje się do wycieczek poza nim. R400 wyróżnia się imponującym momentem obrotowym i jest dostępny zarówno w wersji 45 Nm, jak i 50 Nm. W połączeniu z lekkim, 2,3-kilogramowym silnikiem, zapewnia to płynną, cichą i mocną jazdę, idealną do poruszania się po ulicach miasta lub zwiedzania przedmieść.
„Ten silnik został zaprojektowany do długotrwałego użytkowania” – mówi Jason Shen. „Tworząc go, skupiliśmy się na trwałości i jakości, zapewniając rowerzystom beztroską jazdę, która spełnia wymagania jazdy po mieście”.
Dlaczego został opracowany?
R400 to nowoczesny dodatek do linii najnowszych modeli silników w piaście, takich jak M107 i M108, oferujący całkowicie przeprojektowany silnik, ale wcześniejsze modele wciąż są produkowane. Znajdujący się wewnątrz obudowy silnika stator został ponownie stworzony z dopasowaniem kształtu i konstrukcji. Zmiana ta jest podstawą zwiększonego dostarczania mocy przez silnik, bez uszczerbku dla wagi i kompaktowości. Nawet pokrywa silnika została przeprojektowana w celu uzyskania bardziej zoptymalizowanej konstrukcji. Dzięki R400 użytkownicy e-rowerów mają teraz możliwość cieszenia się płynnością i cichą pracą silnika z wewnętrznym wirnikiem w przystępnej cenie.
Silniki w przedniej piaście, takie jak F400 Anandy, oferują prosty i skuteczny sposób na elektryfikację roweru bez wpływu na komponenty układu napędowego. Bardzo cichy, kompaktowy i mocny silnik F400 w przedniej piaście został zaprojektowany z myślą o płynnej i cichej jeździe. F400 zapewnia również wyjątkowo cichą pracę i duży moment obrotowy 45 Nm (opcjonalnie
50 Nm) na przednim kole, oferując dobrze wyważone i wydajne rozwiązanie dla wszechstronnych rowerów elektrycznych. Kluczowe cechy i specyfikacje silnika piasty R/F400:
- Waga: R400 2,3 kg – F400 2,2 kg
- Wysoki moment obrotowy: 45 Nm i 50 Nm
- Konstrukcja: napęd w piaście tylnej i przedniej
- Przełożenia: kompatybilny z kasetami od 7 do 10 biegów
- Moc znamionowa: 250 W
- Napięcie znamionowe: 36 V/48 V
- Poziom hałasu: cicha praca – do 50 dB
Koszty produkcji silnika z napędem pośrednim są znacznie wyższe w porównaniu z silnikiem w piaście. Tworząc wysokiej jakości silnik w piaście z tak dużym momentem obrotowym w przystępnej cenie, Ananda zapewnia markom więcej opcji i elastyczności. Dzięki temu pozwala producentom e-rowerów oferować swoim klientom rowery elektryczne o specyfikacjach niewymagających kompromisów. Silnik R400 został zaprojektowany do zastosowań z tylnym kołem, podczas gdy F400 został opracowany specjalnie jako silnik w przedniej piaście.
Dzięki wsparciu rozbudowanego działu badawczo-rozwojowego w Szanghaju i wiedzy zdobytej w ciągu ostatnich 15 lat, Ananda nadal zdobywa popularność wśród głównych marek. R400 jest przeznaczony dla marek średniej i wysokiej klasy w segmencie miejskim, a także dla tych, którzy
szukają alternatywy dla silników z napędem pośrednim.
Motocykle testowe już dostępne
Przykładowe motocykle z silnikiem R400 zostaną zaprezentowane na nadchodzących imprezach rowerowych, takich jak Cyclingworld w Dusseldorfie i Eurobike.
Przystępna cena silnika R/F400 w połączeniu z jego potężnymi osiągami sprawia, że jest to mocna opcja dla marek eBike, które chcą dostarczać wysokiej jakości, opłacalne produkty dla szerokiego grona rowerzystów.
Ta nowa generacja kompaktowych, cichych i wysokowydajnych silników w piaście, przy zachowaniu atrakcyjnej ceny, powinna przypaść do gustu producentom rowerów, którzy chcą opracować dostępne miejskie e-rowery bez kompromisów w zakresie jakości.
O firmie Ananda:
Ananda to pionierska firma specjalizująca się w opracowywaniu, produkcji i sprzedaży inteligentnych elektrycznych systemów napędowych do e-rowerów, e-motocykli i nie tylko. Z misją bycia najlepszym partnerem w zakresie rozwiązań e-napędów, Ananda poświęca się ciągłym innowacjom, zadowoleniu klientów i wyznaczaniu nowych standardów w e-mobilności.