TREK wprowadza nowe kolekcje opon

BB info

Sześć nowych kolekcji gum, które obejmują gamę od szutrów po wyścigi XC i szlaki.
Każda z nowopowstałych kolekcji została nazwana nawiązując do rzeczywistych rowerowych miejsc, w których dana opona będzie się wyróżniać ze względu na swój charakter i właściwości. Są to opony Girona (nawiązanie do miasta w Katalonii, uznawanego za jeden z kolarskich rajów), Betasso (rezerwat w Kolorado), Vallnord (na cześć trasy Pucharu Świata XC w Andorze, która jest również ośrodkiem sportowym z licznymi trasami do kolarstwa górskiego), Sainte-Anne (na cześć kultowego wyścigu w Quebecu), Montrose (miasto w Kolorado) i Gunnison (opona stworzona na trudny pustynny teren, taki jak choćby Góry Skaliste Kolorado). Opony zostały opracowane całkowicie od podstaw, oferując nowe konstrukcje, mieszanki gumy i wzory bieżnika, co ma sprawić, że będą one mocniejsze niż wcześniejsze opony terenowe i rozwiążą problemy, z którymi rowerzyści borykali się wcześniej. Dzięki nowej technologii, którą zastosował Trek przy produkcji nowych opon, mają one być szybsze, mocniejsze i bardziej przyczepne. 

Girona – zastępuje obecną oponę Bontrager GR1
–    Szybko toczący się bieżnik zapewnia prędkość i przyczepność w utwardzonych i mieszanych warunkach 
–    Osłona RSL (220 tpi), osłona PRO (60 tpi)
–    Ochrona przed przebiciem od stopki do stopki
–    Podwójna mieszanka szutrowa: szybko toczący się środek i średni bok
–    Gotowość do montażu bezdętkowego
–    Opcje szerokości: 35, 38, 42 mm

Betasso – zastępuje obecną oponę Bontrager GR2
–    Agresywny bieżnik zapewnia przyczepność w mieszanych i luźnych warunkach 
–    Osłona RSL (60tpi)
–    Ochrona przed przebiciem od stopki do stopki i pod bieżnikiem
–    Podwójna mieszanka szutrowa: szybko toczący się środek i średni bok
–    Gotowość do montażu bezdętkowego 
–    Opcje szerokości: 42, 45, 50 mm

Vallnord – zastępuje XR1 
–    Szybko toczący się bieżnik XC Race zapewniający prędkość i przyczepność na twardych nawierzchniach 
–    Osłona RSL (220 tpi)
–    Ochrona przed przebiciem XR
–    Podwójna mieszanka Cross Country: szybko toczący się środek i średni bok
–    Kompatybilna z oponami bezdętkowymi

Sainte Anne – zastępuje XR2
–    Wszechstronny bieżnik XC zapewnia prędkość i przyczepność w mieszanych, kamienistych i mokrych warunkach wyścigów XC 
–    Osłony RSL (220 tpi) i Pro (60 tpi)
–    Ochrona przed przebiciem XR
–    Podwójna mieszanka Cross Country: szybko toczący się środek i średni bok


–    Kompatybilna z oponami bezdętkowymi

Montrose – zastępuje XR3 
–    Szybko toczący się bieżnik trailowy, który zapewnia przyczepność i prędkość w twardych warunkach
–    Osłona RSL (120 tpi)
–    Ochrona przed przebiciem XT
–    Potrójna mieszanka Trail: średni środek, miękki bok i wspierająca podstawa
–    Kompatybilna z oponami bezdętkowymi
–    Szybko tocząca się opona o szybkości, przyczepności i trwałości, przeznaczona głównie do jazdy po twardej nawierzchni.

Gunnison – zastępuje XR4 
–    Uniwersalny bieżnik na szlaki, który zapewnia przyczepność i prędkość w mieszanych warunkach
–    Duża wszechstronność
–    Osłony RSL (120 tpi) i Pro (60 tpi)
–    Opcje ochrony przed przebiciem XT i XR
–    Podwójna mieszanka Trail: średni środek i miękki bok (tylko modele XR)
–    Potrójna mieszanka Trail: średni środek, miękki bok i wspierająca podstawa (tylko modele XT)
–    Kompatybilność z oponami bezdętkowymi

Przypisy