BMW 3T for Exploro TEAM

Rowery

 

Wrażenia z jazdy

Gerhard Vroomen kojarzony z Cervelo (były prezes) i Open (współwłaściciel) w 2016 r. wypuścił szosówkę na grubych oponach, która „przy wolnej jeździe miała być szybsza” od konkurencji. Badania, jakie przeprowadzono dla 3T wykazały, że Exploro pozwala oszczędzić 7 W energii kolarza jadącego z prędkością 32 km/h i 24 W przy 48 km/h. Publicyści kręcili nosami z powątpiewaniem, my też w teście nie zauważyliśmy wspomnianych zalet, ale za to zwróciliśmy uwagę na twardość spłaszczonej dla lepszego opływu powietrza ramy. Kiedy po czterech latach w naszych progach zagościł 3T for BMW, nie udawaliśmy entuzjazmu, bo spodziewaliśmy się nowej odsłony 3T Exploro w wersji Max (patrz str. 102). Kiedy jednak zaczęliśmy porównywać 3T for BMW i zdjęcia Exploro sprzed czterech lat, okazało się, że choć rama jest niezwykle podobna, to nie...

Artykuł jest dostępny w całości tylko dla zalogowanych użytkowników.

Jak uzyskać dostęp? Wystarczy, że założysz bezpłatne konto lub zalogujesz się.
Czeka na Ciebie pakiet inspirujących materiałow pokazowych.
Załóż bezpłatne konto Zaloguj się

Przypisy