Wrażenia z jazdy
Bardzo wygodna ta szosówka! Pozycja za kierownicą jest wyprostowana i zapewnia całkiem niezłe możliwości obserwacyjne. Dzięki czemu Endurace sprawdza się dobrze nie tylko, kiedy trzeba cisnąć i robić KOM-y. Po maksymalnym uniesieniu kierownicy, trzymając za łapy, można kontemplować krajobraz. Przy czym zejście do dolnego chwytu pozwała całkiem nieźle się zagiąć i walczyć z przeciwnym wiatrem. Po maksymalnym obniżeniu mostka pozycja zmienia się na dość sportową, ale pozostaje po starodawnemu krótka i łatwo dosięgnąć kierownicy bez łamania w krzyżu. Ewidentnie nikt nie przejmował się fanatykami żądającymi ekstremalnych nachyleń, szykując im Aeroada.
Gięcie kierownicy jest całkiem szosowe, co zapewnia dobre właściwości aerodynamiczne nie tylko w dolnym chwycie. Ale ponieważ ten model sprzedawany jest na oponach G-One Speed o szerokości 35 mm, należy odpowiedzieć na pytanie: jak to się dodaje? Wiosną używaliśmy Endurace w seryjnym zestawieniu i doskonale sprawdzał się w eksploracji tras, ponieważ dość szerokie opony nie przeszkadzały w jeździe asfaltowej, a tam, gdzie bitumen tracił spoistość lub...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 10 wydań czasopisma "bikeBoard"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych...
- ...i wiele więcej!