Corratec Revolution iLink Elite

Rowery

 Kokpit to aktualny standard, mostek o długości 50 mm i szeroka na 760 mm kierownica firmowane przez Zzyzx'a - ich komponenty znajdziemy w wielu rowerach Corrateca. 

 

 

 Kompletny napęd SRAM NX to budżetowa opcja, ale zapewnia szeroki zakres przełożeń.  

 

 

Rock Shox Reba RL wyposażony jest w blokadę skoku. Za kontakt z nawierzchnią odpowiadają uniwersalne Schwalbe Nobby Nic w zwijanej wersji Performance, zgodne z systemem TLR. Ze względu na koła 29” tarcze hamulcowe mogłyby być większe. 

 

 

 Konstrukcja zawieszenia Revolution iLink w całej okazałości. Corratec zapewnia o całkowitej izolacji zawieszenia od siły napędowej. Pod kodem QR znajduje się film pokazujący pracę zawieszenia.  

 

Corratec to niemiecka marka rowerowa, która powstała w 1990 r. w Bawarii za sprawą Konrada Irlbachera. Jego ojciec, sam zapalony narciarz, miał warsztat, w którym własnoręcznie produkował narty. Pewnie na bazie jego doświadczeń w 1982 r. Konrad Irlbacher otworzył własny sklep, w którym sprzedawał m.in. rowery marki włoskiej Sannino. Osiem lat później poszedł krok dalej i powołał do życia całkiem nową markę rowerów. Corratec miał nietypowe rozwiązania i zapisał bardzo udaną historię w kolarst...

Artykuł jest dostępny w całości tylko dla zalogowanych użytkowników.

Jak uzyskać dostęp? Wystarczy, że założysz bezpłatne konto lub zalogujesz się.
Czeka na Ciebie pakiet inspirujących materiałow pokazowych.
Załóż bezpłatne konto Zaloguj się

Przypisy