Wrażenia z jazdy
Siedzi się dość klasycznie i raczej nisko, choć poczucia siedzenia pomiędzy kołami nie ma. Pozycja nie jest deprymująca i nieprzesadnie wyciągnięta, więc skręcanie nie wymaga wirtuozerii – rzemieślnictwo wystarcza.


Jednocześnie przy pełnym wyprostowaniu wspornika da się atakować podjazdy, tylko że wymaga to nie lada krzepy. Damper wyposażono w przełącznik blokujący pompowanie wahacza wywołane pedałowaniem z kadencją niższą niż 60 obr/min. Mocne depnięcia znakomicie stabilizuje praktycznie do zera, ale potrafi się rozhulać, kiedy po nieprzemyślanej redukcji szybkość ob...
Artykuł jest dostępny w całości tylko dla zalogowanych użytkowników.
Jak uzyskać dostęp? Wystarczy, że założysz bezpłatne konto lub zalogujesz się.
Czeka na Ciebie pakiet inspirujących materiałow pokazowych.
Załóż bezpłatne konto
Zaloguj się