Wrażenia z jazdy
Rower jest zwarty, szybko reaguje na ruchy kierownicą, z dużą łatwością omijając przeszkody. 45 Nm, jakimi dysponuje silnik Bafang, to więcej, niż się wydaje i wyraźnie poprawia przyspieszanie oraz ułatwia utrzymywanie założonej prędkości. Na asfalcie i w niezbyt trudnym terenie, zachęca wręcz do dynamiczniejszej jazdy. System nie ma pomiaru mocy, dlatego poziom wsparcia silnika zależy tylko od wybranego trybu. Bafang oferuje ich aż 6 i mają wpływ nie tylko na maksymalny poziom mocy wspomagania, ale także na prędkość, przy jakiej system zaprzestaje pracy. Na pierwszym trybie silnik generuje mniej więcej do 60% maksymalnej mocy, i kończy pracę już przy prędkości 14 km/h.
Geometria
Ramie daleko do współczesnych kanonów progresywnej geometrii, co widać chociażby w odwróconej proporcji zasięgu ramy i długości tylnego widelca. Geometrycznie Thro...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 10 wydań czasopisma "bikeBoard"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych...
- ...i wiele więcej!