KROSS Esker 7.0

Rowery

 

Wrażenia z jazdy

Zajęcie pozycji jest łatwe, a ona sama dość przyjemna dla przygotowanych, ale w chwycie za łapy siodło jest dość daleko, więc jeździec jest mocno wyciągnięty. Jest to wygodne na szosie i szutrach zwłaszcza pod wiatr, jednak na stromych zjazdach trzeba mocno zaufać zaproponowanemu ułożeniu środka ciężkości i przyczepności przedniego koła. Pierwsze jest na styk, drugiego nie brakuje.

 

Geometria sprzyja zwaleniu odpowiedzialności za wyciąganie z tarapatów na rower, bo Esker nie zapewnia prowadzącemu zbyt dużego poczucia sprawczości. Ale jedzie dobrze, jest arcystabilny, więc w sumie nie warto się z nim szarpać. W gwałtownych skrętach wykazuje podsterowność i nie lubi świrowania, tylko rzetelną kolarską robotę. Nawierzchnia nie ma znaczenia, dlatego przejście z zakrętu w zakręt, na ciasnych asfaltach wymaga tak samo dużo pracy ciałem, jak na ścieżkach MTB.

 

Trzeba powiedzieć, że wytrzymałość terenowa Eskera jest na wysokim poziomie, jednak nie promuje on bardzo szybkiej jazdy...

Artykuł jest dostępny w całości tylko dla zalogowanych użytkowników.

Jak uzyskać dostęp? Wystarczy, że założysz bezpłatne konto lub zalogujesz się.
Czeka na Ciebie pakiet inspirujących materiałow pokazowych.
Załóż bezpłatne konto Zaloguj się

Przypisy