KTM Scarp Elite

Rowery

Wrażenia z jazdy

Pozycja wyraźniej wskazuje na rower XC, choć wąska kierownica nie jest położona jakoś wyjątkowo nisko, konkurencja potrafi zejść niżej o 2–3 centymetry. Stromy kąt podsiodłowy i mały offset wspornika siodła sprzyjają wysokiej kadencji. Rower ma pozycję sprzyjającą generowaniu dużej mocy na podjazdach, a próby w trudniejszym terenie pokazały, że również techniczne uphille, na których oprócz siły liczy się też umiejętność jej dozowania i zachowanie równowagi, są naturalnym środowiskiem Scarpa. Duży rozstaw osi i spory zasięg ramy oraz nieprzesadnie niska kierownica dają poczucie bezpieczeństwa na zjazdach i w zasadzie jedynym ograniczeniem na dużych stromiznach jest przyczepność opon. Scarp jest rowerem żywo reagującym na chęć skrętu rowerzysty i łatwo nim zmieścić się w ciasnych zakrętach. Przy większej prędkości trzeba się pochylić, a wtedy pozostaje wierzyć, że opony trzymają. 
Na suchym zaz...

Artykuł jest dostępny w całości tylko dla zalogowanych użytkowników.

Jak uzyskać dostęp? Wystarczy, że założysz bezpłatne konto lub zalogujesz się.
Czeka na Ciebie pakiet inspirujących materiałow pokazowych.
Załóż bezpłatne konto Zaloguj się

Przypisy