Ta karbonowo-aluminiowa dwudziestka-dziewiątka (tylny trójkąt alu) ze skokiem 170 mm przód i 160 mm tył występować będzie w trzech konfiguracjach specyfikacji. Możliwy będzie zakup samej ramy.
GT FORCE CARBON PRO LE
Cena 27 999 zł
GT FORCE CARBON PRO
Cena 22 599 zł
GT FORCE CARBON ELITE
Cena 17 399 zł
Co nowego?
Poprawiona geometria oznacza dłuższy reach i krótszy mostek w celu zoptymalizowania sterowania.
Stroma rura podsiodłowa o kącie nachylenia 78° pozwala na wydajne podjeżdżanie i poprawia komfort i kontrolę.
Spłaszczony kąt główki ramy aż do 63.5° czyni z Force'a zjazdowego potwora.
Kluczowe zmiany względem poprzedniego Force'a:
- niższy przekrok i wyższa główka ramy dla lepszej kontroli na zakrętach
- dłuższy tylny trójkąt dla poprawy stabilności i kontroli przy większych prędkościach.
Dwie wartości bazy kół i długości dolnej rury tylnego trójkąta wynikają z możliwości jakie daje FlipChip zastosowany przy tylnej osi. Zmiana jego położenia wydłuża bądź skraca podane długości.
Kluczowe cechy
Zintegrowana prowadnica łańcucha oraz osłona rurek tylnego trójkąta.
Zmiana ustawienia FlipChipa zapewnia +/-10 mm w długości bazy kół oraz dolnej rury tylnego trójkąta.
Wewnętrzne prowadzenie kabli w dodatkowej rurce - łatwość montażu i wielkie uff dla mechaników.
Zintegrowanie w ramie miejsce do przewożenia na przykład dętki, pompki lub multitoola.
Według zapewnień producenta zawieszenie wzorowane na downhillówce Fury, która nieźle radzi sobie w Pucharach Świata, to czterozawias, który zapewnia zoptymalizowaną drogę osi tylnego koła, maksymalne tłumienie drgań i kontrolę. Wspomaga także wydajne pedałowanie, poprawia trakcję i zwiększa kontrolę podczas hamowania.
Jak się to prezentuje?
Więcej informacji na stronie GT.