![]()
Ta karbonowo-aluminiowa dwudziestka-dziewiątka (tylny trójkąt alu) ze skokiem 170 mm przód i 160 mm tył występować będzie w trzech konfiguracjach specyfikacji. Możliwy będzie zakup samej ramy.
![]()
GT FORCE CARBON PRO LE
Cena 27 999 zł
![]()
GT FORCE CARBON PRO
Cena 22 599 zł
![]()
GT FORCE CARBON ELITE
Cena 17 399 zł
Co nowego?
![]()
![]()
Poprawiona geometria oznacza dłuższy reach i krótszy mostek w celu zoptymalizowania sterowania.
Stroma rura podsiodłowa o kącie nachylenia 78° pozwala na wydajne podjeżdżanie i poprawia komfort i kontrolę.
Spłaszczony kąt główki ramy aż do 63.5° czyni z Force'a zjazdowego potwora.
Kluczowe zmiany względem poprzedniego Force'a:
- niższy przekrok i wyższa główka ramy dla lepszej kontroli na zakrętach
- dłuższy tylny trójkąt dla poprawy stabilności i kontroli przy większych prędkościach.
![]()
Dwie wartości bazy kół i długości dolnej rury tylnego trójkąta wynikają z możliwości jakie daje FlipChip zastosowany przy tylnej osi. Zmiana jego położenia wydłuża bądź skraca podane długości.
![]()
Kluczowe cechy
![]()
Zintegrowana prowadnica łańcucha oraz osłona rurek tylnego trójkąta.
![]()
![]()
![]()
Zmiana ustawienia FlipChipa zapewnia +/-10 mm w długości bazy kół oraz dolnej rury tylnego trójkąta.
![]()
Wewnętrzne prowadzenie kabli w dodatkowej rurce - łatwość montażu i wielkie uff dla mechaników.
![]()
Zintegrowanie w ramie miejsce do przewożenia na przykład dętki, pompki lub multitoola.
![]()
![]()
![]()
Według zapewnień producenta zawieszenie wzorowane na downhillówce Fury, która nieźle radzi sobie w Pucharach Świata, to czterozawias, który zapewnia zoptymalizowaną drogę osi tylnego koła, maksymalne tłumienie drgań i kontrolę. Wspomaga także wydajne pedałowanie, poprawia trakcję i zwiększa kontrolę podczas hamowania.
Jak się to prezentuje?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Więcej informacji na stronie GT.