Wrażenia z jazdy
Historia modelu Tarmac – uniwersalnej maszyny dla konkurujących w szosowej klasyfikacji generalnej – zaczęła się w 2003 r. Obecna, szósta generacja miała premierę w ubiegłym sezonie. Poprzednie cztery pokolenia były ewolucją pierwotnego założenia przedniego trójkąta z klepsydrową główką przechodzącą w sporą dolną rurę i pociągniętą łukiem górną. SL6 wprowadza całkiem nowe, bardziej kanciaste kształty, obniżone widełki siodłowe, sztycę w przekroju wielkiego „D” i mniejsze przekroje rur, choć ciągle o średnicach zależnych od rozmiaru. Testowany Tarmac Expert ma taką samą geometrię i kształt, jak flagowy S-Works. Rama i widelec różnią się materiałem – w terminologii Specialized są zrobione z carbonu 10r (oryginalnie w dziesięciostopniowej skali), podczas gdy S-Works ma klasyfikację 12r. Expert przyciąga uwagę awangardowym malowaniem. Opalizujący lakier w zależności od kierunku padania światła zm...