Nowe kasety z rampami X-Sync współpracują z nowymi łańcuchami Flattop zapewniając płynne prowadzenie łańcucha podczas zmian w górę i w dół. Inżynierowie SRAM mówią, że im więcej mocy, tym lepiej zmieniają i nie trzeba już uważać przy przełączaniu biegów. Nowe łańcuchy o nowoczesnym asymetrycznym kształcie znanym z grup szosowych mają być najmocniejsze w historii SRAM. Nie zmieniła się ilość rzędów kaset – nadal dwanaście, ani zakres – nadal 10-52.
Przy okazji SRAM zaprezentował też zaktualizowane hamulce tarczowe Stealth. Przewody hydrauliczne są w nich wyprowadzone z klamki tuż przy kierownicy oferując schludniejszy wygląd kokpitu bez problematycznej integracji. Dostępnych będzie sześć modeli: trailowo-zjazdowe 4-ro tłoczkowe Code Ultimate Stealth i Code Silver Stealth oraz lżejsze, ale pozbawione regulacji punktu kontaktu klocków Level Ultimate Stealth i Level Silver Stealth – te w odmianach z czterema lub dwoma tłoczkami na zacisk. Wersje Ultimate mają carbonowe klamki, tytanowy osprzęt w zaciskach i płyn hamulcowy DOT 5.1. Silver mają odpowiednio – aluminium, stal i DOT 4. Wszystkie klamki obracają się na łożyskach kulkowych.
Zdjęcia: ©2022 Anthony Smith, ©SRAM