Trek Madone SLR 9 Disc eTap

Rowery

DEMON PRĘDKOŚCI Z NIEOKIEŁZNANYM TEMPERAMENTEM.

Wrażenia z jazdy

To jedna z najbardziej gorących maszyn w kolarskim środowisku. Zawiera wszystko to, co najlepsze w stajni firm Trek i Bontrager. Włókno węglowe OCLV serii 700, nowy aerodynamiczny kokpit, system IsoSpeed, nową geometrię H1.5, topowe komponenty Bontrager oraz największą nowość, czyli napęd SRAM AXS. Jednak te wszystkie błyskotki schodzą na drugi plan, ponieważ największe wrażenie robi rama z ogromnymi przekrojami rur i bardzo estetycznymi połączeniami wszystkich elementów. Jednak przed zakupem trzeba zwrócić dużą uwagę na dobór odpowiedniego rozmiaru. Zastosowana sztyca w rozmiarze ramy 56 jest krótka (dopiero od wielkości 58 jest dłuższa) i ma mały zakres regulacji – jedynie 60 mm, przez co spora część zawodników, zwłaszcza tych z długimi nogami, będzie musiała dokupić dłuższą podsiodłówkę lub zdecydować się na większy rozmiar. W praktyce nowa geometria H1.5, dostępna wyłącznie w wersji SLR, jest mniej agresywna od poprzedniej H1. Mimo że jest to zwieńczenie wiedzy i technologii firmy Trek w rowerze ultrawyścigowym, to pozycja będzie odpowiednia nawet dla amatorów. Jest dość wyciągnięta, ale niezbyt niska, co sprawia, że rower jest wygodny nawet podczas...

Artykuł jest dostępny w całości tylko dla zalogowanych użytkowników.

Jak uzyskać dostęp? Wystarczy, że założysz bezpłatne konto lub zalogujesz się.
Czeka na Ciebie pakiet inspirujących materiałow pokazowych.
Załóż bezpłatne konto Zaloguj się

Przypisy