TREK Slash+ 9,7 SLX/ XT

Rowery

Pozycja jest bardzo enduro, to znaczy na podjeździe jest wygodna i efektywna i zapewnia dobry ogląd okolicy. Kierownica jest dość blisko siodełka, ale bez groteski, za to biodra ustawione są bardzo mocno do przodu, żeby wspierać pedałowanie w wysokim tempie, a zawieszenie z dużym przeciwsprężaniem wygasza rozkołys. To kopia cech Slasha Gen VI (test w bB#9–10.2023), który w sumie podjeżdża efektywnie jak all-mountain. Wersja z „+” ma oczywiście wspomaganie, o czym poniżej, a teraz, co na zjazdach. Geometria jest wybitna, zachęca do skakania z „byle czego”, ułatwia wyjście na tylne koło i udatne skakanie z kickerów. Skłania do wyboru odważnych linii i wręcz doskonale ustawia środek ciężkości pomiędzy osiami, bo przednie koło jest daleko w przodzie, pozwalając bardzo precyzyjnie dociskać je nawet na bardzo stromych odcinkach. Nawet po przekroczeniu bariery poślizgu idealne rozłożenie mas pomiędzy przednim a tylnym kołem umożliwia wybór, które koło ma się śliz...

Artykuł jest dostępny w całości tylko dla zalogowanych użytkowników.

Jak uzyskać dostęp? Wystarczy, że założysz bezpłatne konto lub zalogujesz się.
Czeka na Ciebie pakiet inspirujących materiałow pokazowych.
Załóż bezpłatne konto Zaloguj się

Przypisy