WHEELER Falcon 29

Rowery

Wrażenia z jazdy 

Lekki i z niezłym „odejściem”. Na podjazdach niemal frunie, zwłaszcza kiedy domkniemy tłumienie zawieszenia. O dziwo, tak dobre właściwości podjazdowe nie idą w parze z długą górną rurą i położeniem się nad kierownicą. Przeciwnie – góra jest dość krótka i pozostawia sporo możliwości przenoszenia środka ciężkości w przód i w tył, co niewątpliwie pomaga na technicznych sekcjach podjazdów. Falcon natychmiast reaguje na ruch kierownicą i bardzo precyzyjnie skręca. Wszystkie techniczne odcinki, na które zabieramy rowery, żeby ocenić ich zdolność do pokonywania ciasnych agrafek, przejeżdżał, jakby to były łagodne łuki. Niestety, łatwość wykonywania skrętów nie maleje zbytnio wraz ze wzrostem prędkości i podczas szybszej jazdy trzeba uważać, bo mimo dużych kół rower nie wybacza wielu błędów kierującego. Łatwo wprowadzić go w poślizg, zwłaszcza że opony o mocno zaokrąglonym profilu nie są przesadnie przyczepne w wirażach. Jest to...

Artykuł jest dostępny w całości tylko dla zalogowanych użytkowników.

Jak uzyskać dostęp? Wystarczy, że założysz bezpłatne konto lub zalogujesz się.
Czeka na Ciebie pakiet inspirujących materiałow pokazowych.
Załóż bezpłatne konto Zaloguj się

Przypisy