Wilier Triestina Jena Hybrid

Rower 2020

Wrażenia z jazdy

Wygodna, zrelaksowana pozycja to pierwsze odczucia, jakie ma się po zajęciu miejsca za kokpitem. Jest to zasługa zarówno proporcji ramy, jak i dużego zakres regulacji wysokości kokpitu. 50 mm, jakie łącznie można uzyskać z przestawienia podkładek oraz mostka - to wszystko daje duże pole dopasowania. Szerokie opony i otwarta pozycja nie predestynują Jeny do jazdy na czas, ale mimo to nadspodziewanie dobrze radzi sobie na asfalcie. Opony dzięki ciągowi małych klocków na szczycie bieżnika mają niewielkie opory toczenia, przez co rower zaskakująco łatwo się rozpędza, a przechodząc na dolny chwyt, można całkiem efektywnie utrzymywać średnią powyżej 30 km/h.

System wspomagania Mahle wyłącza się prawie niewyczuwalnie i często dopiero na podstawie prędkości orientujemy się, że już jedziemy bez asysty. 

Z trzech trybów wspoma...

Artykuł jest dostępny w całości tylko dla zalogowanych użytkowników.

Jak uzyskać dostęp? Wystarczy, że założysz bezpłatne konto lub zalogujesz się.
Czeka na Ciebie pakiet inspirujących materiałow pokazowych.
Załóż bezpłatne konto Zaloguj się

Przypisy