Większość firm buduje prototypy tylko podczas prac nad topowymi modelami w kolekcji. B’TWIN robi je także dla tych najtańszych. Mogliśmy się o tym przekonać na zeszłorocznym festiwalu Roc’d Azur, gdzie podczas jazd testowych na prototypie „setki” spotkaliśmy Nicolasa Pierrona, product managera rowerów szosowych B’TWIN.
Triban to gravelowka i jako taka prowadzi się lekko, łatwo i przyjemnie – zarówno na asfalcie, jak i poza nim. Jest wystarczająco zwrotny, ale nagłymi reakcjami nie zaskoczy nawet nowicjusza. Opony o szerokość 32C z umiarkowanym bieżnikiem dają mu sporą dzielność terenową, nawet w jeździe po mokrym czy wręcz błotnistym podłożu, ale zarazem dość lekko się toczą na asfalcie. Stanowią udany kompromis. Co istotne, pozwalają na jazdę z niskim ciśnieniem 2,5 atm, co nie tylko korzystnie wpływa na trakcję w terenie, ale – co równie istotne – tłumią drgania, co znacząco poprawia komfort jazdy. Napędu 1×7 nie da się (...)
POLECAMY
Manetka Shimano A050 to jeden z najbardziej charakterystycznych elementów wyposażenia Tribana. Nie tylko dziwnie wygląda, ale jest też zadziwiająco wygodna w użytkowaniu.
Cały test znajdziecie w bikeBoard 4/2017 (gdzie kupić) Możesz też kupić e-wydanie
Specyfikacja techniczna
B'TWIN Triban 100, www.decathlon.pl
cena: 999,99 zł
Rama: aluminium 6061...
Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 10 wydań czasopisma "bikeBoard"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych...
- ...i wiele więcej!