Dołącz do czytelników
Brak wyników

Testy , Rowery

29 czerwca 2019

Giant Trance 29 1

0 85

Podjazdowa furia! Lekkość podjeżdżania wspomagają fantastyczne koła na węglowych obręczach. Trance to oczywiście nie Anthem – całkiem otwarte tłumienie sprawia, że damper cały czas posapuje – ale po przymknięciu tłumienia kompresji, nie tracąc czułości, robi się bardzo efektywny i każde depnięcie zamienia na kilodżule.

Po zablokowaniu robi z gładkich podjazdów puszkowaną mielonkę. Na kierownicy powinna być wypisana liczba milimetrów skoku. Walory jezdne (geometria i wielkość kół) pozwalają zapomnieć o skoku i z łatwością można go pomylić z rasową endurówką. W prowadzeniu warto zwrócić uwagę na lekkość kół i wynikającą z tego podatność na ruchy sterujące. Inicjacja skrętu jest błyskawiczna, z kolei tył nie jest przesadnie krótki i dlatego stabilność w zakręcie przewyższa chęć modyfikacji promienia czy zacieśniania skrętu. Trzeba to uwzględniać, planując kolejne zakręty. Zamiast szarpać się w celu ominięcia nagle pojawiającej się przeszkody, należy zaufać możliwościom dużych kół. Walory wynikające z połączenia ich wielkości, geometrii enduro i skuteczności zawieszenia robią najw...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 10 wydań czasopisma "bikeBoard"
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych...
  • ...i wiele więcej!
Sprawdź

Przypisy