KTM X-Strada 20

Rowery

NA MARATON NA MAZOWSZU I BACKPACKINGOWĄ WYPRAWĘ WZDŁUŻ WISŁY. I NA CO DZIEŃ.

Wrażenia z jazdy

Rower X-Strada jest dobrze wyważony – w testowanym rozmiarze, przy moim wzroście 183 cm, rozkład masy na koła był optymalny. Po wyciągnięciu podkładek spod mostka pozycja była umiarkowanie wyciągnięta, z kierownicą wyraźnie poniżej siodła. Pozwalało to na dobre dociążenie przedniego koła w zakrętach i efektywną pracę na podjazdach lub podczas jazdy pod wiatr. Umiarkowanie długa górna rura dawała też poczucie i spory margines bezpieczeństwa, kiedy trzeba było szybko wysunąć cztery litery za siodło na stromym zjeździe.

Na podjazdach KTM jest efektywnym narzędziem. Sportowa pozycja pozwala wygenerować sporo watów, a gumy Schwalbe G-One mają niskie opory toczenia nawet na asfalcie i bardzo dobrą przyczepność w terenie, o ile nie ma błota. Przejście do jazdy na stojąco jest łatwe i naturalne, a pozycję taką można wygodnie utrzymywać przez dłuższy czas. Podczas jazdy w dół pomagają stabilność roweru, przyzwoite hamulce i geometria pozwalająca na dobre balansowanie ciałem. W zakrętac...

Artykuł jest dostępny w całości tylko dla zalogowanych użytkowników.

Jak uzyskać dostęp? Wystarczy, że założysz bezpłatne konto lub zalogujesz się.
Czeka na Ciebie pakiet inspirujących materiałow pokazowych.
Załóż bezpłatne konto Zaloguj się

Przypisy