Dołącz do czytelników
Brak wyników

Testy , Rowery

27 czerwca 2019

Trek Slash 8

0 154

Należę do osób powściągliwych w zachwytach nad nowymi superrozwiązaniami serwowanymi nam co sezon przez producentów. Mam zazwyczaj krytyczne nastawienie do wszelkiego rodzaju nowych, wspaniałych, cudownych rozwiązań, jakimi i Wy, i ja jesteśmy co kilka miesięcy karmieni.

Nie miałem jeszcze okazji jazdy na zawieszeniu RE:aktiv z Thru Shaft. Jako użytkownik Treka Remedy z 2017 r. bez Thru Shaft byłem bardzo ciekaw różnicy w jakości pracy tylnego zawieszenia. Przecież już samo Re:aktiv miało nam zapewnić to, czego nie zapewnia nikt inny. Czy znaczne zmodyfikowanie damperów FOX-a i Rock Shoxa przy udziale Penske Racing Shocks wpływa jeszcze bardziej na możliwości roweru? Postanowiłem bez zbędnych sentymentów przeorać kilka Wilczych Ścieżek Slashem.

Zanim jednak będzie można zaciągnąć mocniej paski ochraniaczy przed zjazdem, trzeba wczłapać się asfaltem prawie na szczyt Magurki Wilkowickiej. Slash nie jest podjazdowym asem, ale przeważnie trudno wymagać zrywności szosy od roweru z zawieszeniem 160 mm oraz oponami 2,4”. Być może również moje lekkie przeziębienie i katar sprawiały, że w głowie pojawiał się dylemat: „Jechać czy iść?”. Wystarczy jednak pożegnać się z twardą nawierzchnią, by nabrać optymizmu. Możliwość płynnej regulacji sztywności zawieszenia sprawia, że Slash w terenie (...)

 

Specyfikacja

Trek Slash 8
cena: 13 199 zł 

Rama: aluminium Alpha...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 10 wydań czasopisma "bikeBoard"
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych...
  • ...i wiele więcej!
Sprawdź

Przypisy