Z wyposażonego w sterowane czujnikami i mobilną aplikacją zawieszenia znika pokrętło do regulacji tłumienia kompresji. Po staremu zostają zawory do regulacji ciśnienia i pokrętło regulacji tłumienia powrotu. Oprócz zawieszenia elementem zestawu jest czujnik montowany w osi suportu. Opcjonalnie tryby pracy można przełączać manetką/kontrolerem z kierownicy. Sterowanie jest bezprzewodowe, w standardzie SRAM AXS, tym samym, którego używają przerzutki Eagle AXS i sztyca RockShox Reverb AXS – w końcu RockShox od lat należy do grupy SRAM. Widelce i dampery z nowym sterowaniem wymagają zasilania – zapewniają je znane z AXS małe akumulatorki, które wypina się do ładowania i można przekładać między komponentami.
Flight Attendant ma na celu uproszczenie regulacji i umożliwienie automatycznych zmian dosłownie „w locie”. Dzięki wbudowanym akcelerometrom i czujnikowi w korbie zawieszenie „wie...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 10 wydań czasopisma "bikeBoard"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych...
- ...i wiele więcej!