Bosch SmartSystem w trybie Auto w teście KTM Macina Cross 720

Temat specjalny

Tryb Auto to nowy, dynamiczny program wspomagania pedałowania. Jest bardziej zaawansowany od znanych trybów dynamicznych, takich jak Tour+ czy eMTB.

Machina Cross 720 testowana była w wersji LFC, czyli z błotnikami i bagażnikiem. L (lights) nie zamontowaliśmy, ponieważ wymaga to wpięcia w system, a nowy Smart System Bosch trochę nas onieśmielał, bo ma inny zespół gniazd do wtyczek urządzeń zewnętrznych. Wtyków jest tyle samo i odpowiadają za mniej więcej te same funkcje. Kodowane są kolorem i mechanicznie (kształt wtyczki), natomiast w związku z tym, że gniazdo HPP i LPP aktywuje się przez DiagnosticTool 3, to narzędzie daje znacznie szersze możliwości diagnostyki poszczególnych zespołów i czujników, jakie serwuje nowy system. Wygląda na to, że działa w sposób, który może wymagać czegoś więcej niż tylko tzw. chłopskiego rozumu.

Rower

Jak każdy cross jest krótszy i zapewnia bardziej spionizowaną sylwetkę niż rowery MTB, więc nie zmusza użytkowników do wykupienia kursu jogi. Dzięki temu w czasie jazdy pozwala obserwować coś więcej niż tylko bieżnik przedniego koła. Jadący powozi w pozycji pełnej dystynkcji, co docenią dojrzali rowerzyści, którym bardziej niż na sportowym image’u zależy na komforcie. Na asfalcie prowadzi się przewidywalnie, choć kapitanowie żeglugi wielkiej będą niepocieszeni. Za to wszyscy, którzy chcą dynamicznie pok...

Artykuł jest dostępny w całości tylko dla zalogowanych użytkowników.

Jak uzyskać dostęp? Wystarczy, że założysz bezpłatne konto lub zalogujesz się.
Czeka na Ciebie pakiet inspirujących materiałow pokazowych.
Załóż bezpłatne konto Zaloguj się

Przypisy