Testowaliśmy wersję o powiększonym skoku 120- 150 mm. Widelec ma tradycyjną, znaną od lat budowę, z wyjątkiem stałej osi 15 mm. Wewnątrz goleni mieści się nowy tłumik FIT z balonikiem na olej. Zastosowano też nowe rozwiązanie zmiany skoku. Poprawa działania Talas jest zauważalna, dźwignia jest większa i czytelniejsza. Nie chodzi zbyt łatwo, ale to dobrze, bo bez wyraźnej intencji prowadzącego, skoku zmienić się nie da. Świetnie, że regulacja jest dwupozycyjna - nigdy nie używaliśmy wartości pośredniej, na zjazdach potrzebujemy maksymalnego skoku, a na naprawdę stromych podjazdach - najkrótszego widelca dl...
Artykuł jest dostępny w całości tylko dla zalogowanych użytkowników.
Jak uzyskać dostęp? Wystarczy, że założysz bezpłatne konto lub zalogujesz się.
Czeka na Ciebie pakiet inspirujących materiałow pokazowych.
Załóż bezpłatne konto
Zaloguj się