Dołącz do czytelników
Brak wyników

Temat

12 sierpnia 2019

Giant Reign E+ 2020

0 213

Tajwański gigant który ma już w ofercie ścieżkowego Trance'a E+ rozszerza gamę rowerów elektrycznych o Reigna E+ - pełnokrwiste elektryczne enduro. 

Reign E+ zachowuje najlepsze cechy swojego analogowego opowiednika czyli sprawdzoną ramę z ze stopu ALUXX SL i system zawieszenia Maestro oferujący 160 milimetrów skoku łącząc je z silnikiem SyncDrive Pro opracowanym we współpracy z Yamahą oraz mięsistymi oponami w rozmiarze 27.5 x 2.6. 
Silnik SyncDrive Pro dostarcza 80 Nm momentu i potrafi zapewnić 360% wspomagania. Napęd jest całkowicie zintegrowany z ramą tak jak i bateria, której pokrywa przedłużona jest o gumowy protektor chroniący także spód silnika.  Bateria to znana z innych modeli EnergyPak Smart 500 Wh produkcji Gianta. Nowością jest możliwość zastosowania dodatkowej baterii EnergyPak Plus 250 montowanej w miejsce uchwytu na bidon która pozwala zwiększyć zasięg. Wyposażona jest ona w złączę USB-C dzięki czemu możemy ładować inne urządzenia. 
Sterownik RideControl ONE dysponuje pięciona trybami wspomagania , nowościa jest tryb Smart Assist - dostosowujący siłę wspomagania do potrzeb. Komunikację rozszerzono o ANT+ - dzięki czemu możliwa jest teraz komunikacja z urządzeniami wykorzystującymi ten standard np. Garmin. 

Reign E+ dostępny będzie w 4 rozmiarach: S-XL. Kąt główki ramy wynosi 64.5 °, wartości zasięgu ramy dla rozmiaru S to 430 mm, dla XL 497. W rozmiarach S i M zastosowano korby o długości 160 mm, w większych zdecydowano się na wariant 165 mm. W sprzedaży dostępne będą 3 wersje wyposażenia: 

  • Reign E+ 0 Pro: zawieszenie FOX 36 Factory / FOX X2 Factory, napęd SRAM X01 AXS, karbonowe koła Giant E-TRX, hamulce SRAM Code R
  • Reign E+ 1 Pro: zawieszenie FOX 36 Performance / FOX X2 Performance, napęd Shimano XT, koła Giant E-TR1, hamulce Shimano XT
  • Reign E+ 2 Pro: zawieszenie FOX 36 Rythm / Fox X2 Performance, napęd SRAM NX Eagle, hamulce SRAM Guide RE

 

 

Przypisy