Cannondale SuperSix EVO Carbon Disc Force eTap AXS

Rowery Otwarty dostęp

Wrażenia z jazdy


Nowe wcielenie „górskiej” szosówki (altitude) przeszło gruntowną przebudowę. Wizualnie rama wygląda bardzo nowocześnie i przypadła mi do gustu. Spore przekroje, nisko biegnące górne rurki tylnego trójkąta czy zintegrowany kokpit muszą się podobać. Cannondale próbuje łączyć dwie kategorie rowerów: aero i altitude, a testy przeprowadzone przez producenta pokazują, że SuperSix ma zaoszczędzić 30 W przy prędkości 48 km/h w stosunku do poprzedniej wersji. Można powiedzieć, że to sporo, przy czym w naszej opinii porównanie przy tak szybkiej jeździe nie ma dużego znaczenia nawet dla zawodowców, którzy solo rzadko kiedy osiągają takie prędkości. Pierwsze kilometry na tym rowerze pokazały, że można ustawić bardzo wygodną, wręcz długodystansową pozycję, co bez wątpienia jest atutem SuperSix. Ale jest to rower do ścigania i ważną sprawą jest to, ile można z tej geometrii wykrzesać. Po zdjęciu wszystkich podkładek pod mostkiem pozycja może być całkiem sportowa, choć w porównaniu z poprzednią wersją, testowana maszyna wyraźnie złagodniała. Pozycja jest wyższa i krótsza, przez co być może efektywność jazdy jest mniejsza, ale dużo wygodniej pokonuje się długie dystanse. W pła...

Artykuł jest dostępny w całości tylko dla zalogowanych użytkowników.

Jak uzyskać dostęp? Wystarczy, że założysz bezpłatne konto lub zalogujesz się.
Czeka na Ciebie pakiet inspirujących materiałow pokazowych.
Załóż bezpłatne konto Zaloguj się

Przypisy