Dołącz do czytelników
Brak wyników

Temat , Porady

4 maja 2020

Plan treningowy na maj

246

Z końcem kwietnia zakończyłeś okres rozbudowy Twojej formy. Dotychczasowa suma obciążeń treningowych oraz adaptacji wraz z zastosowaną periodyzacją oznacza, że w maju możesz spodziewać się pierwszego szczytu formy.

 

W pierwszym tygodniu regeneracyjnym skupisz się na dalszej budowie mocy oraz zakończysz tydzień symulacją wyścigu. W okresie szczytu będziesz pracować nad zwiększeniem maksymalnej mocy tlenowej (Vo2max) oraz poprawie tolerancji mleczanu w wysiłkach anaerobowych. Nie zapominaj również o pracy przy progu mleczanowym (LT). Po okresie startowym zaplanowany jest tydzień przejściowy, po którym zaczniesz budować drugi szczyt formy. 

Pamiętaj, że jazda w grupie w czasie pandemii powinna być ograniczona i wykonuj ją tylko wtedy, gdy ma...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 10 wydań czasopisma "bikeBoard"
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych...
  • ...i wiele więcej!
Sprawdź

Przypisy